twomaniacs Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Hej är det någon som kan förklara varför det helt plötsligt står att jag har win 95 som operativsystem när jag har Xp home ? Jag kör med Firefox senaste verisionen, vart lite lätt konfundersam när jag skulle uppdatera firefoxen och det stod att mitt operativsystem inte stöder sista verisionen När jag kollar via den här datorn står det xp och sp 3 det stämmer men via firefox hjälp och om mozilla så står det win 95 Någon som varit med om detta eller kan förklara vad som blivit tokigt ? Tacksam för hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 har alldrig varit med om detta.. tästa att spara all information du vill ha kvar och sen installera om datorn.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Har du kunnat uppdatera firefox förut utan problem? Om ja: kontakta mozilla firefox om detta kan ju vara så enkelt att dom har gjort fel vid lanseringen av nya versionen. Kristoffer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Du morno! Installera om är väl ändå att ta i. Installera om gör man när inget annat står till buds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Var står det "Windows 95"? Sir_N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Var står det "Windows 95"?Sir_N via firefox hjälp och om mozilla så står det win 95 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twomaniacs Posted May 8, 2009 Author Share Posted May 8, 2009 Hej och tack för förslagen på åtgärder Jag har nu installerat om firefoxen och tagit bort ALLA inställningar och så har jag installerat om det på nytt igen så nu har problemet löst sig men jag vet inte vad det var som gjorde att det visades som att jag använde win 95 som operativsystem. Men men Nu fungerar allt Tråd löst kan tas bort om det är så Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts