Gå till innehåll

Windows Mobile Centre i Windows 7


Manneman

Recommended Posts

Ville mest höra Era erfarenheter kring Windows Mobile och Windows 7. Någon som har åsikter och erfarenheter?

Har just kört den första synkningen mellan min HTC TyTN II och Windows 7. Samma synkning är gjord mellan en äldre HTC TyTN som jag har flashat med Windows Mobile 6.1 (Windows Mobile 5 är standard i den mobilen).

Synkningen sker mellan Outlook 2007, MS OneNote, Mobilfavoriter och lite annat smått och gott. Måste säga att det funkar bättre än tidigare operativsystem. Snabb och enkel synkning... Utöver det har jag kört ett flertal synkningar mellan Windows Media Player 12 och telefonerna. Där blir jag ännu mer imponerad... snabbt och enkelt.

En mycket positiv upplevelse och med det något som jag kommer att använda mer flitigt i Windows 7

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min Nokia 5800 fungerar fint med W7 och särskilt

när ihopparad med Real Player 11 Plus.

Jag tackar för din input... men jag syftade till Windows Mobile Centre och mobiler som har Windows Mobile (smartphone) som operativsystem...

Själv har jag använt både Sony Ericsson P1 med det senaste synkprogrammet i Windows 7 och det har fungerat hur bra som helst. Även "vanliga" Sony Ericsson-telefoner har fungerat jättebra.

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min Samsung Omnia med Windows Mobile 6.1 har hittills funkat klockrent med Windows 7. Windows 7 har hittat drivrutiner och programvara direkt. Har dock inte testat några synkningar än, enast manuell överförning av filer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...