Medion Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Hej Nu i dessa SP2 tider så hade jag tänkt att passa på att formatera om datorn. Har en Vista Ultimate engelsk version köpt från US (äkta) med SP1 Hade tänkt göra en ny dvd med vlite alltså slipstreamat med SP2 och svenska språkpaketet för vista Funkar det att sliapstreama den svenska versionen av SP2 eller måste jag köra den engelska eftersom original skivan är engelsk Mvh/ medion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 HejNu i dessa SP2 tider så hade jag tänkt att passa på att formatera om datorn. Har en Vista Ultimate engelsk version köpt från US (äkta) med SP1 Hade tänkt göra en ny dvd med vlite alltså slipstreamat med SP2 och svenska språkpaketet för vista Funkar det att sliapstreama den svenska versionen av SP2 eller måste jag köra den engelska eftersom original skivan är engelsk Mvh/ medion Lägger bara in en kommentar ang att sp1 inte är att rekommendera ihop med vlite ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 HejNu i dessa SP2 tider så hade jag tänkt att passa på att formatera om datorn. Har en Vista Ultimate engelsk version köpt från US (äkta) med SP1 Hade tänkt göra en ny dvd med vlite alltså slipstreamat med SP2 och svenska språkpaketet för vista Funkar det att sliapstreama den svenska versionen av SP2 eller måste jag köra den engelska eftersom original skivan är engelsk Mvh/ medion Du måste använda den engelska versionen oavsett slipstreaming eller ej, Dessutom stöder inte vLite slipstreaming av SP2. Kommer troligen heller aldrig att göra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medion Posted June 1, 2009 Author Share Posted June 1, 2009 OK tack för svaren medion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts