Gå till innehåll

Söker film som är liknande American History X


T@wo

Recommended Posts

Klart den är. Russel Crowe är ju kung, han har väl aldrig gjort något dåligt? :)

Haha det är ju sant, har nog inte sett en enda film som har är med i och är dålig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske är skit filmer men hittade denna listan, kanske kan vara någon som intresserar?

http://www.starpulse.com/Movies/American_H...Similar_Movies/

Romper Stomper var också den första filmen jag tänkte på, dock inte sätt den men såg fodralet på hemma kväll... Någon som sätt den här?

Jo Romper Stomper har jag såklart sett eftersom jag rekomenderade den. :) Det var visserligen väldigt länge sedan nu så minns inga detaljer men tyckte den var väldigt bra i alla fall.

På listan med liknande filmer du länkar till har jag nog bara sett Green Street Hooligans. Jag tycker kanske inte den är så lik AHX mer än att den handlar om gäng (fotbollshulliganer) men den är riktigt bra. Allas vår lilla Frodo Elijah Wood gör en bra roll där.

T@wo på vilket sätt menade du egentligen att filmerna skulle vara lika AHX? Är det skinheads/rasism temat, gäng, den något råa stilen eller vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...