cobbe_h Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Vågar man använda windows 7 på datorn som man har viktiga dokument? Är det tillräckligt stabilt nu? /oscar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kal Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 no problemos, jag kör själv med 2 OS på min dator, ock ja den är stabil som en bergvägg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Vågar man använda windows 7 på datorn som man har viktiga dokument? Är det tillräckligt stabilt nu? /oscar Ja de vågar du allt w7rc är redigt bra och stabil. Bara att köra på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyuuShujin Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Absolut! När jag körde Beta 1 körde jag dualboot med Vista men nu kör jag RC'n som enda OS. Hur stabil som helst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Ifall du inte redan är övertygad så sällar jag mig också till den nöjda skaran ovan. Har kört det som ordinarie OS i flera månader och det är hur stabilt som helst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts