Gå till innehåll

Win 7 7264 europa versionen!


Gäst fjamsetramsa

Recommended Posts

Gäst Lasseska

Har kört den några dagar nu och den fungerar utmärkt. Kan ju var lite svårt att ta sig ut på internet om man inte har sparat någon webläsare på lagret/annan partition eller usb. Nu har jag flera datorer så det var ju inget svårt att hämta någon annan. Undrar bara lite hur detta ska funka på rtm utgåvan. Jag hittade heller ingen IE att ladda ner för Windows 7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört den några dagar nu och den fungerar utmärkt. Kan ju var lite svårt att ta sig ut på internet om man inte har sparat någon webläsare på lagret/annan partition eller usb. Nu har jag flera datorer så det var ju inget svårt att hämta någon annan. Undrar bara lite hur detta ska funka på rtm utgåvan. Jag hittade heller ingen IE att ladda ner för Windows 7.

Det går väl att klistra in en webbadress i adresslinjen i utforskaren vad jag vet, så något större problem att nå till exempel Google han det inte vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Lasseska
Det går väl att klistra in en webbadress i adresslinjen i utforskaren vad jag vet, så något större problem att nå till exempel Google han det inte vara.

Har du provat själv eller? Funkar inte för mig.

Låter bra men jag hittar inte den patchen ( KB968771). Kommer senare kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...