e-son Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Rubriken kanske kräver en förklaring! Jag stöter ofta på tidsangivelser i PDT (Pacific Daylight Time), och jag har alltid samma problem att konvertera till svensk tid. Kanske någon känner till en bra snabbkonverterare?... on- eller off-line! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 I både Vista och Windows 7 kan du ha "additional clocks" så att du om du för musen över klockan i högra hörnet ser tiderna i en eller flera tidszoner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted July 11, 2009 Author Share Posted July 11, 2009 I både Vista och Windows 7 kan du ha "additional clocks" så att du om du för musen över klockan i högra hörnet ser tiderna i en eller flera tidszoner Tack Stenis! En bra funktion som jag uppenbarligen inte hade koll på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts