Gå till innehåll

Hårddiskinfo


DAson

Recommended Posts

Jag köpte en ny hårddisk o nu vill jag veta om det finns ett speciellt program för att kolla dess info på t.ex. hur snabbt den snurrar, imängden gb o.s.v. Ni förstår säker vad jag menar. Det är en Western Digital WD5000AACS 500 GB. Kanske finns på deras hemsida.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad som söks är till en hårddisk med märket Western Digital. Har inte Western Digital något speciellt program för detta eller är det andra tillverkare som Hitachi o Seagate som har analysprogram!?!

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad som söks är till en hårddisk med märket Western Digital. Har inte Western Digital något speciellt program för detta eller är det andra tillverkare som Hitachi o Seagate som har analysprogram!?!

Data Lifeguard Tools/Diagnostic för din disk från Western Digital. Men det är väl om man misstänker diskfel?

http://support.wdc.com/product/download.as...608〈=en

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sånt medföljde när jag köpte Windowsdisken på 320 gb medföljde på en cd skiva. Men inte när jag köpte 500 gb disken så medföljde ingen cd skiva. Men det går ju o ladda ned programmet från nätet om man så vill.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...