Gå till innehåll

Chipset driver till HP Pavilion a6235.sc


Recommended Posts

Någon som vet var man kan få tag i riktiga drivrutiner till en HP Pavilion a6235.sc? Det är framför allt Chipset som oroar mig... resten löser jag säkert. Som vanligt , så gör HP sitt yttersta för att behålla kontrollen över skräpet, genom att inte tillhandahålla något användbart överhuvudtaget! :angry: ...åtminstone inte på burkens hemsida!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket operativsystem?

Antar att drivern du ska ha är för Nvidia Nforce, och har vi inte rotat fram den till Windows 7 i någon tidigare tråd?

Det är Vista! Jag försöker unvika HP´s återställningsdynga och ge dom stackars grundlurade satarna (grannen) en ren och fin Vista-installation. ;) Annars antar jag att allt finns med på återställningspartitionen. Stort tack om du hittar något nyttigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer detta ? (Hittade hos Hp USA)

Visst stämmer det! Stort tack... du är bättre än mig på att rota i HP-smörjan! Själv ser jag bara rött så fort jag hör talas om HP...! ;)

@si3rra... jotack.... det var ungefär där jag insåg att jag kanske blir tvungen att använda återställningsskräpet lik förbaskat...! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...