Gå till innehåll

IE8 kraschar efter att man klickat på anpassad installation!


jorgeng

Recommended Posts

Postad (redigerade)

När jag körde windows update i win xp med ie8 kraschar ie8 efter att man klickat på anpassad installation.

Jag prövade att installera om ie8, vad som hände var att ie8 avinstallerades, krävde ombotning vilket jag gjorde,

sedan körde jag på windows update igen, ca 25 uppdateringar på 2 månader.

Filehippo update checker varnade att det fanns en ny uppdatering från ie7 vilket jag tydligen körde på till ie8.

Installerade ie8 uppdateringen igen vilken går bra och vad händer då när jag startar windows update, jo ie8 kraschar igen.

Felmeddelande:

instruktionen på "0x0a130068" refererade till minnet på "0x0a130068". Det gick inte att utföra en minnesårgärd. Följande fel returnerades: The memory could not be written.

Någon som fått windows update i ie8 att fungera i win xp?

:blink:

Redigerad av Malou
Rubrik/Topic förtydligad:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag körde windows update i win xp med ie8 kraschar ie8 efter att man klickat på anpassad installation.

Jag prövade att installera om ie8, vad som hände var att ie8 avinstallerades, krävde ombotning vilket jag gjorde,

sedan körde jag på windows update igen, ca 25 uppdateringar på 2 månader.

Filehippo update checker varnade att det fanns en ny uppdatering från ie7 vilket jag tydligen körde på till ie8.

Installerade ie8 uppdateringen igen vilken går bra och vad händer då när jag startar windows update, jo ie8 kraschar igen.

Felmeddelande:

instruktionen på "0x0a130068" refererade till minnet på "0x0a130068". Det gick inte att utföra en minnesårgärd. Följande fel returnerades: The memory could not be written.

Någon som fått windows update i ie8 att fungera i win xp?

:blink:

Vad har DU för dator?

Vad har Du för Minnen?

Har upplevt samma fenomen själv. Fick plocka bort ett minne och då fungerade allt igen.'

Pröva, det gjorde jag och då fick jag tll det.

Mvh// sunshine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har DU för dator?

Vad har Du för Minnen?

Har upplevt samma fenomen själv. Fick plocka bort ett minne och då fungerade allt igen.'

Pröva, det gjorde jag och då fick jag tll det.

Mvh// sunshine

Hmm, en ett år gammal Dell Optiplex 755, så jag tror inte det är minnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...