Gå till innehåll

Microsoft Feeds Synchronization


Recommended Posts

Hej!

Kan någon tala om hur man blir av med " Microsoft Feeds Synchronization har stött på ett problem och måste avslutas".

Problemet är att det finns inga "feeds" att ta bort, går jag in på kontoinställningar och kollar på "feeds" är det tomt även där. Mkt irriterande att detta kommer upp med jämna mellanrum.

Hur blir jag av med "eländet"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går enkelt att åtgärda i Internetalternativ.

I webläsaren IE8 t.ex väljer man följande via menyn;

Verktyg / Internetalternativ / Fliken Innehåll / Klicka på inställningar för Feeds och Webslices längst ner.

I nästa ruta går det att ställa in uppdaterings-intervall för Standard schema och även avancerade alternativ.

Har för mig :huh: att det även ska finnas vissa möjligheter för Feeds i hantera tillägg som också hittas via menyn och verktyg.

Redigerad av Opptokoppter
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går enkelt att åtgärda i Internetalternativ.

I webläsaren IE8 t.ex väljer man följande via menyn;

Verktyg / Internetalternativ / Fliken Innehåll / Klicka på inställningar för Feeds och Webslices längst ner.

I nästa ruta går det att ställa in uppdaterings-intervall för Standard schema och även avancerade alternativ.

Har för mig :huh: att det även ska finnas vissa möjligheter för Feeds i hantera tillägg som också hittas via menyn och verktyg.

Tack för svaret. Det verkar funka. Jag hade inte IE8 där hjälpen fanns, kör mest "eldräven". Tack i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...