Gå till innehåll

Hur Rensa adress baren?


Salle

Recommended Posts

Jag har försökt med en massa tips o inte lyckats göra det!!

Någon som kan bidra med något bra?

Att rensa adress baren från historiken och redan besökta bookmärken, Har kört Ccleaner o det gick bra att ta bort historiken men inte besökta sidor som är sparade i bookmärken!!Förut hade jag en add on som hette Hide Unvisited och det gick hur smidigt som helst men denna add on är inte kompatibel nu med senaste versionen av Foxen!! För att Foxen hade fixat det där o man behövde inte längre dett tillägg.

Tips!!

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt med en massa tips o inte lyckats göra det!!

Någon som kan bidra med något bra?

Att rensa adress baren från historiken och redan besökta bookmärken, Har kört Ccleaner o det gick bra att ta bort historiken men inte besökta sidor som är sparade i bookmärken!!Förut hade jag en add on som hette Hide Unvisited och det gick hur smidigt som helst men denna add on är inte kompatibel nu med senaste versionen av Foxen!! För att Foxen hade fixat det där o man behövde inte längre dett tillägg.

Tips!!

Tack!

Hej! Försökt med verktyg,inställningar adressfältet klicka för ingenting. hoppas jag är rätt ute.

essin :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Ja,, tack,jag gjorde redan det men då förlorar man historiken,alltså man kan inte hitta webbsidan man besökt om man drar ner pilen,då finns ju ingen adress där!!!

Problemet är ju en del av redan besökta bookmärken som fastnar där o inte blir raderade även om jag kör Ccleaner eller ändra olika inställningar i Foxen!!

Skumt!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...