Salle Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Jag har försökt med en massa tips o inte lyckats göra det!! Någon som kan bidra med något bra? Att rensa adress baren från historiken och redan besökta bookmärken, Har kört Ccleaner o det gick bra att ta bort historiken men inte besökta sidor som är sparade i bookmärken!!Förut hade jag en add on som hette Hide Unvisited och det gick hur smidigt som helst men denna add on är inte kompatibel nu med senaste versionen av Foxen!! För att Foxen hade fixat det där o man behövde inte längre dett tillägg. Tips!! Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Skulle tippa på att du hittar svaret i denna tråden. Sökfunktionen är din vän. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Jag har försökt med en massa tips o inte lyckats göra det!!Någon som kan bidra med något bra? Att rensa adress baren från historiken och redan besökta bookmärken, Har kört Ccleaner o det gick bra att ta bort historiken men inte besökta sidor som är sparade i bookmärken!!Förut hade jag en add on som hette Hide Unvisited och det gick hur smidigt som helst men denna add on är inte kompatibel nu med senaste versionen av Foxen!! För att Foxen hade fixat det där o man behövde inte längre dett tillägg. Tips!! Tack! Hej! Försökt med verktyg,inställningar adressfältet klicka för ingenting. hoppas jag är rätt ute. essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salle Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 Hej! Ja,, tack,jag gjorde redan det men då förlorar man historiken,alltså man kan inte hitta webbsidan man besökt om man drar ner pilen,då finns ju ingen adress där!!! Problemet är ju en del av redan besökta bookmärken som fastnar där o inte blir raderade även om jag kör Ccleaner eller ändra olika inställningar i Foxen!! Skumt!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Provade du länken som Nicklas tipsade om? http://www.alltomxp.se/forum/index.php?showtopic=11221 /Sir_N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salle Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 Hej! Löst det genom att radera dessa bookmärken från Bookmärken så forsvann de,samt installerade om FF. Hoppas att det fortsätter att fungera bra!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts