Gå till innehåll

watson


bobcat

Recommended Posts

Vill få bort den irriterande skylten om dwwin.exe varenda gång jag stänger ner datorn.

Har förmig att jag ahr läst om det någonstans på forumet men kan inte hitta det , har också googlat men inte fått tag i någon bra sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill få bort den irriterande skylten om dwwin.exe varenda gång jag stänger ner datorn.

Har förmig att jag ahr läst om det någonstans på forumet men kan inte hitta det , har också googlat men inte fått tag i någon bra sida.

Du får gå in i logboken och titta om du kan hitta något på dom tidpunkter då du får felmeddelandet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oturligt nog så går det inte att avinstallera watson som installerats via uppdateringar.

Låter som det lutar mot & göra ett ingrepp i registret för & få bort meddelandet.

Finns det några manuellt placerade filer eller mappar kvar ifrån någon manuell felsökning?

Kanske finns någon inställning för dr.watson i grupp-principer.. Kör-> GPEDIT.MSC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oturligt nog så går det inte att avinstallera watson som installerats via uppdateringar.

Låter som det lutar mot & göra ett ingrepp i registret för & få bort meddelandet.

Finns det några manuellt placerade filer eller mappar kvar ifrån någon manuell felsökning?

Kanske finns någon inställning för dr.watson i grupp-principer.. Kör-> GPEDIT.MSC

Har avistallerat dwwin.exe en gång förut men efter en rep. av xp så kom den tillbaka och nu så har jag tappat sidan som gjorde att den gick att ta bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har avistallerat dwwin.exe en gång förut men efter en rep. av xp så kom den tillbaka och nu så har jag tappat sidan som gjorde att den gick att ta bort.

Om du inte är intresserad av att ta reda på vad det är som framkallar felmeddelandena, så kan du ju bara avaktivera Dr.Watson...!

http://support.microsoft.com/kb/188296

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...