Ängegärd Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 HEjSann & hallå!!! Har köpt nytt batteri till datorn. Skall man göra på något special sett för att få bra livslängd på batteriet? Kan jag börja ladda batteriet med än gång eller skall jag köra slut på det med än gång??? Batteriet är av typ. Li-ion 14.8V 4400mAh TACKsam för info!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 HEjSann & hallå!!!Har köpt nytt batteri till datorn. Skall man göra på något special sett för att få bra livslängd på batteriet? Kan jag börja ladda batteriet med än gång eller skall jag köra slut på det med än gång??? Batteriet är av typ. Li-ion 14.8V 4400mAh TACKsam för info!!! här finns lite att läsa http://www.kjell.com/fragakjell/batteriskotsel/ mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ängegärd Posted September 3, 2009 Author Share Posted September 3, 2009 TACKar ture för hjälpen!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Kjell & CO är en bra butik som har de mesta. Däremot undrar jag varför tillverkare och butiker fortfarande säljer Li-ion batterier då det nu finns bättre alternativ som är är hållbarare -> Li-Polymer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts