e-son Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Fick nu på morgonen en uppdatering från Windows update (se nedan). Man kan ju inte låta bli att undra vad som gör den så viktig så att man frångår vanan att släppa samlade uppdateringar på den s.k. patch-tisdagen. Uppdatering för Windows 7 för x64-baserade system (KB974332)Installationsdatum: 2009-09-23 05:58 Installationsstatus: Slutfördes Uppdateringens typ: Rekommenderas Installera den här uppdateringen om du vill åtgärda problem med program som inte är kompatibla med Windows 7. Fullständig information om den här uppdateringen finns i Knowledge Base-artikeln KB974332. Du kan behöva starta om datorn efter installationen. Mer information: http://support.microsoft.com/KB/974332 Hjälp och support: http://support.microsoft.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Det är endast säkerhetspatchar som är uttalat att släppas andra tisdagen varje månad. Andra typer av patchar kan komma lite då och då, man vet oftast inte när de kommer helt enkelt Kolla på den här listan där allt som släpps på Windows Update listas, http://support.microsoft.com/kb/894199 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted September 23, 2009 Author Share Posted September 23, 2009 (edited) Hmm.... dagens uppdatering finns inte med på listan. Jag hade för mig att även rekommenderade patchar brukade släppas samtidigt som säkerhetsuppdateringarna! Måste i alla fall vara väldigt sällan som något släpps utanför ordinarie schema. Det var liksom därför jag undrade om man kanske tänkte annorlunda när det gäller W7. Edited September 23, 2009 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Där ju en kompabilitetspatch... de borde ju komma ganska sporadiskt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Installerade den igår & datorn startade om men internet försvann i går kväll så jag trodde det berodde på den så jag gjorde en återställning sen kom den idag och då skulle samma fil inte starta om datorn...??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Installerade den igår & datorn startade om men internet försvann i går kväll så jag trodde det berodde på den så jag gjorde en återställning sen kom den idag och då skulle samma fil inte starta om datorn...??? Det blir lite "off-topic"... men du menar att du fick starta om datorn (på uppmaning) efter uppdateringen igår men inte idag? Är det problem kanske vi ska starta en ny tråd kring det..... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts