nick Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 Hej på er.För 14 månader sen köpte jag ett Corsair USB-minne 32GB för 1100 kronor.Det har fungerat felfritt fram till för några dagar sen då jag helt plötsligt inte kommer in i minnet längre.Istället blir skärmen vit,allting låser sig och jag är tvungen att dra ut minnet.Ett meddelande kommer upp "Microsoft deviceprogram svarar inte" eller något i den stilen.Jag har provat att avinstallera minnet och fick då nya drivrutiner när jag satte i minnet men det hjälpte inte.Om inte annat,kan jag formatera om minnet på något sätt och hur gör jag då?.Mvh,Nick. Quote
Guest Lasseska Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 Dyker minnet upp under datorn så att du ser det där ?? Om du ser det, högerklicka, formatera. Men har du otur så kanske det är trasigt. Quote
e-son Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 (edited) Kolla om det går att formatera ifrån Diskhanteringen... Kontrollpanelen/Administrationsverktyg/Datorhantering/Diskhantering... ...men först kanske du skulle köra en viruskontroll på det. Sätt i minnet och kör kontrollen UTAN att först försöka öppna det. Edited October 1, 2009 by e-son Quote
Recommended Posts