PCGuiden Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Undrar om någon vet var man kan köpa följande minen DDR2 PC2-5300 (333MHz) 4 GB moduler Skulle vilja ha 2 stycken Till en laptop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Här har du sådana minnen: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=v491...ams=k=s42817987 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 (edited) Ja du tankar och önskningar ska man ha. 1. Kolla i din manual om din dator kan använda 4 GB minnen. 2. Kolla även om den kan använda snabbare minnen. 333Hz är inte så snabbt idag. 3. Sen tror jag att 2 st 4 GB minnen kostar mer än din dator tyvärr. Jag hittade lite snabbare minnen på prisjakt 2 st 4 GB för 8000 spänn. Så det är bara att lätta på plånboken och beställa edit: Laptop = SODIMM minnen "cecilias" länk är till stationär dator. Edited October 1, 2009 by Lasseska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 1, 2009 Author Share Posted October 1, 2009 (edited) 8000:- duger inte kingston 2x4 Gb för 2000:- Edited October 1, 2009 by PCGuiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Börja med att köra SIW för att kolla exakt vilka minnen som du har. Där står också max minneskapacitet på din dator: Sen kan du börja kolla runt vad det kommer att kosta. /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 8000:- duger inte kingston 2x4 Gb för 2000:- Nä du ska ha SODIMM minnen eftersom du skrev laptop därav det höga priset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 1, 2009 Author Share Posted October 1, 2009 Så här ser det ut men jag fann ingen (Form Factory) som odenxt har på sin bild. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Nä du ska ha SODIMM minnen eftersom du skrev laptop därav det höga priset Nja, han kan nog komma undan med typ 3000 (beroende på vad han ska ha för minne). Dessa har jag funderat på: Dustin /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Nja, han kan nog komma undan med typ 3000 (beroende på vad han ska ha för minne). Dessa har jag funderat på:Dustin /G + moms gör ett styckpris på 1995 kr men det var ett bra pris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 + moms gör ett styckpris på 1995 kr men det var ett bra pris. Moms, visst fan.... Dom här borde passa, 1700:- inkl moms. Finns säkert andra lev som har dom billigare. /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts