bobcat Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 Efter att ha provat Panda cloud antivirus så har jag avinstallerat den samme , men nu har jag fått en ikon i kontrollpanelen istället som jag inte kan få bort. Hoppas att det finns någon med en lösning på problemet./Bosse Quote
JoWa Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 (edited) Gå till C:\WINDOWS\system32 och leta efter en .cpl-fil (Kontrollpanelstillägg) som har med Panda att göra. Edited October 2, 2009 by JoWa Quote
e-son Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 Finns en cleaner... som vanligt! Download Cloud Antivirus Uninstaller Quote
bobcat Posted October 2, 2009 Author Posted October 2, 2009 Finns en cleaner... som vanligt! Download Cloud Antivirus Uninstaller Har kört den unistallern men pandan är fortfarande kvar:/B Quote
e-son Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 (edited) Har kört den unistallern men pandan är fortfarande kvar:/B Ok... kolla om du har nåt pandaskräp i autostart (msconfig.exe), och gå sedan på JoWa´s tips! Du kan även göra en manuell rensning i registret.... kör en registersökning på "panda", och ta bort det som kommer upp.... fortsätt sök tills söktjänsten säger att det är klart! Edited October 2, 2009 by e-son Quote
Guest derang Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 Avinstallationsverktyg för olika Antivirusprogram: http://www.raymond.cc/blog/archives/2009/0...virus-software/ Quote
bobcat Posted October 2, 2009 Author Posted October 2, 2009 Finns en cleaner... som vanligt! Download Cloud Antivirus Uninstaller Ber om ursäkt det var inte samma unistaller som jag hade, utan din gjorde susen så nu är odjuret borta , tack för hjälpen alla:/B Quote
hammerfall Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 Efter att ha provat Panda cloud antivirus så har jag avinstallerat den samme , men nu har jag fått en ikon i kontrollpanelen istället som jag inte kan få bort. Hoppas att det finns någon med en lösning på problemet./Bosse En fråga, vad var det för fel på Cloud? Inget evigt nerladdande av signatur fil, ligger ju på deras server. Quote
Recommended Posts