Gå till innehåll

Skåpsluckor


brabus

Recommended Posts

http://img41.imageshack.us/img41/9290/luckor.jpg

Ngn som sett likvärdiga luckor,behöver 4st eller egentligen vill jag bara byta ut de silvriga lodräta listerna eftersom dom har blivit så slitna.

Luckorna är ngn typ av folierad spånskiva eller liknande,16mm tjocka.

Det silvriga materialet på listerna vet jag inte vad det är,det har lossnat här och där i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Limmad fanér kanske om det nu är spånskiva innuti luckorna :)

Tror inte det,det låter lite för påkostat.Folierad spånskiva är väll ngt lågbudgetalternativ,precis som min bokhylla.

Undrar vilken teknik som använts för att lägga på det silvriga på dessa lodräta plastlister.Synd att det silvriga flagnat av,det sabbar helhetsintrycket.

Hade gärna lämnat in luckorna för att få nya fräscha plastlister.Det är bara 4 lister som måste göras om.Bara att skrapa bort det gamla silvriga och lägga på nytt antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liknar en äldre ikea...

Om du skulle ha modellnamnet, kanske det skulle gå att söka efter

"äldre" stämmer i alla fall.

Hittar ingen lapp någonstans heller som tydliggör vad bokhyllan heter etc.Får inte tag på säljaren heller.Köpte den begagnad en gång i tiden,ngt snyggare än den är nu.

Vill egentligen inte lägga ut för mkt på den heller,några kronor kanske men inte mer.Men som sagt,nya lister hade räckt långt.

På sikt får det bli ett nytt fräscht bokhylle/vitrinskåpssystem typ nedanstående.Men då får man slänga upp lite deg.

http://img194.imageshack.us/img194/1559/hylla.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...