Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Fråga

Har Office Hem Och Studentgåva 2007, vet någon om det kommer att funka med Windows 7 ??

Lasse B

Edited by Lasse B
  • 11 months later...
Posted (edited)

Kan man köra Office 2007 & Outlook 2007 ( 32 bit ) på en 64 bitars dator, Windows 7.

Är Office & Outlook 2010 32 eller 64 bit ??

LB

Edited by Lasse B
Posted (edited)

Office 2007 & Outlook 2007 är välan gångbart ett bra tag till hoppas jag, eller vet någon något anna.

LB

Edited by Lasse B
Posted

Det skiljer ingenting avgörande mellan Office 2007 och Office och Outlook 2010 för en vanlig användare.

Det är med andra ord enligt min mening helt onödigt att gradera upp sig till den nyare versionen.

• 4 weeks later...
Posted

Det skiljer ingenting avgörande mellan Office 2007 och Office och Outlook 2010 för en vanlig användare.

Det är med andra ord enligt min mening helt onödigt att gradera upp sig till den nyare versionen.

Jag fick meddelandet när jag skulle installera Office 2010 som TREDJE alternativ av office att det inte gick utan att man först avinstallerade de andra 32-bitarsversionerna (2003 och 2007). Tidigare gick det ju att installera i olika mappar utan problem. Någon som vet om man kan "lura" Office här? Installera 64 bitars först och sedan 32 bitars?