PCGuiden Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Någon som vet vart man kan se det om man inte har Kanal 5 Typ på nätet då menar jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Någon som vet vart man kan se det om man inte har Kanal 5 Typ på nätet då menar jag Nätet vet jag inte,men har ni ingen sportbar,sportpub eller pizzeria med storskärm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mwest Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Unibet sänder matchen live klockan 20:00 gratis. Du måste registrera ett konto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 Tack för det tur man har konto där sedan ett tag då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Vet inte om du såg matchen men kan säga att du inte missade särskilt mycket. Man hoppades ju såklart men det gick rakt åt ******** :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 Ja jag såg på eländet Tur att det är vinter så man har annat att se på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Det är ju i sommar man skulle vilja se Sverige lira VM, men men, eftersom Portugal just nu leder över Ungern ser det mörkt ut.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Någon som vet vart man kan se det om man inte har Kanal 5 Typ på nätet då menar jag Matchen är över, usla domare, usel lagerbäck som borde avgå och låt nån annan än källström lägga frisparkar och hörnor.... För övrigt för fotbollsfantaster så checka: https://se.unibet.com/ http://www.myp2p.eu/ http://www.justin.tv/directory?category=sports Finns såklart fler sidor samt lokala radio kanaler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Matchen är över, usla domare, usel lagerbäck som borde avgå och låt nån annan än källström lägga frisparkar och hörnor.... Håller med om allt förutom det faktum att domaren faktiskt gjorde den bästa insatsen på hela planen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Håller med om allt förutom det faktum att domaren faktiskt gjorde den bästa insatsen på hela planen.... Men var zlatans boll verkligen över linjen? Var den inte det så hade kanske resultatet blivit annorlunda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Ett väntat senario, Sverige pressar & skapar men gör inte mål. Offside va det! men om bollen var över kortlinjen kan omöjligt linjedommaren sett! Skönt, in med nya idéer & tränarstabb nu så ser vi framåt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Jag tyckte matchen var ganska bra och spännande men i ärlighetens namn har vi inte i ett VM att göra just nu. Inte danmark heller.Vi skulle pli slagpåsar.Och hur kul är det? Både lagerbäck och henke lägger av nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 (edited) Matchen va helt ok enligt min mening oxå, ganska väntad matchbild. Danmark ville ju helst inte riskera något utan spelade ganska safe. Sverige är inte bättre & har inte varit på bra länge heller, bara för svenska folket att öppna sina ögon & fatta det! Vi skulle inte ha mycket & hämta i ett VM i dagsläget. Svälj stoltheten & se framåt mot ett nytt landslag. Edited October 11, 2009 by vajlent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 11, 2009 Author Share Posted October 11, 2009 Vi kan inte vinna matcher då vi hela tiden springer kring målvakten som om han vore någon julgran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Vi kan inte vinna matcher då vi hela tiden springer kring målvakten som om han vore någon julgran Vilka vi...? Som f.d. fotbollspelare kan jag bara säga... det är två vitt skilda saker att stå på linjen, och på plan! ...men visst behöver landslaget lite friskt blod i ledningen...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 11, 2009 Author Share Posted October 11, 2009 Vilka vi...? Som f.d. fotbollspelare kan jag bara säga... det är två vitt skilda saker att stå på linjen, och på plan! ...men visst behöver landslaget lite friskt blod i ledningen...! Skriver om: Svenskarna på planen är ju inte vid motståndarnas målvakt utan sin egen målvakt (julgran), hur kan det då bli mål... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Vilka vi...? Som f.d. fotbollspelare kan jag bara säga... det är två vitt skilda saker att stå på linjen, och på plan! ...men visst behöver landslaget lite friskt blod i ledningen...! Jag kan bara hålla med på den punkten. Tycker dock det är tradigt att vi begår samma misstag om och om igen. Som Källström, han är en bra spelare och kan göra mycket bra inlägg, frisparkar och hörnor dock missar han minst lika mycket och det har vi inte råd med. Isaksson är het? Mja han är på gång men jag tycker nästan att målet var en målvaktstabbe. Den var inte helt omöjlig att ta, skottet var hårt men avståndet var också långt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mwest Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Inte förvånade resultat, men ett kryss var gissningen. .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts