Lasse B Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 (edited) Fråga, det skapade nu en mapp med gamla filer som heter ( Windows.old ) efter installationen av Windows 7,datorn talade om att de skulle skapas. Fråga, skall den mappen ligga orörd eller skall man ta bort den. Har lagt in fullversionen, så det är välan gamla filer från tidigare tror jag ?? Annars så här långt mycket nöjd. LB Edited October 23, 2009 by Lasse B Quote
e-son Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 Du kan ta bort den, om det inte finns filer i den som du vill ha kvar! ... Quote
Manneman Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 I OLD mapparna ligger resterna av din installation... Vänta några dagar och ta sen bort dem. Eventuellt försvinner dom när du kör Diskrensning. Mange Quote
Sunshine Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 I OLD mapparna ligger resterna av din installation... Vänta några dagar och ta sen bort dem. Eventuellt försvinner dom när du kör Diskrensning. Mange Som MM skriver, testa OPSystemet ett tag och se att allt fungerar som det skall, är Du nöjd med det nya OPSys, då kan Du ta bort Win.old. Bara mitt lilla tips. Mvh// Sunshine Quote
Lasse B Posted October 23, 2009 Author Posted October 23, 2009 Du kan ta bort den, om det inte finns filer i den som du vill ha kvar! ... Det är bara att delata den då ?? LB Quote
e-son Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 Det är bara att delata den då ?? LB Ja, om du inte hittar filer i den som du vill ha... men jag antar att du sparade undan det du ville för installationen. Förövrigt finns det ingenting i den mappen som går att använda igen... gamla Vista-filer är totalt värdelösa i W7. Quote
Recommended Posts