Lasse B Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Innan jag la in Windows 7, alltså tidigare med vistan fanns HP Uppdate med, är den borta nu i och med 7 an ?? LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Ja... från och med nu kan du glömma allt som har med HP att göra... bortsett från eventuella drivrutiner som kan hämtas från datorns hemsida. Ingen större förlust, om jag får säga min mening! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Det var just detta du fick förklarat inför en nyinstallation... alla program försvinner inklusive HP´s egna. Precis innan Windows 7 installationen satte igång efter att du började klicka dig fram... ja, då var hårddisken tom... HELT tom. Microsoft vet ju inte om du har haft HP´s egna mjukvara installerat i datorn eller hur? Därmed kan inte heller de tillhandahålla de programmen Håller dock med e-son... ingen förlust alls, tvärtom! Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts