Gå till innehåll

Okänd nyhet i Windows 7


DAson

Recommended Posts

Okänd var väl att ta i :) Det funkade i en tidig betaversion även för oss i Sverige, men som vanligt så är denna typ av tjänster förbehållna den amerikanska marknaden. Det var en grym tjänst det lilla jag testade den och det var verkligen video-on-demand (eller snarare news-on--demand) i Media Center. Det jag skulle vilja se och har efterlyst länge är integration med alla tv-kanaler som SVT Play, Tv3 Play, Tv4 Play osv osv men även SF Anytine, Headweb osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okänd var väl att ta i :) Det funkade i en tidig betaversion även för oss i Sverige, men som vanligt så är denna typ av tjänster förbehållna den amerikanska marknaden. Det var en grym tjänst det lilla jag testade den och det var verkligen video-on-demand (eller snarare news-on--demand) i Media Center. Det jag skulle vilja se och har efterlyst länge är integration med alla tv-kanaler som SVT Play, Tv3 Play, Tv4 Play osv osv men även SF Anytine, Headweb osv

Det går att lösa... bara övertyga amerikanerna om att dom INTE äger världen, så är halva jobbet gjort! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...