DAson Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Du hörde inte fel Microsoft visade upp en okänd nyhet i Winows 7. Läs mer här! http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.263032/windows-7-overraskar-med-okand-nyhet //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Okänd var väl att ta i Det funkade i en tidig betaversion även för oss i Sverige, men som vanligt så är denna typ av tjänster förbehållna den amerikanska marknaden. Det var en grym tjänst det lilla jag testade den och det var verkligen video-on-demand (eller snarare news-on--demand) i Media Center. Det jag skulle vilja se och har efterlyst länge är integration med alla tv-kanaler som SVT Play, Tv3 Play, Tv4 Play osv osv men även SF Anytine, Headweb osv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Okänd var väl att ta i Det funkade i en tidig betaversion även för oss i Sverige, men som vanligt så är denna typ av tjänster förbehållna den amerikanska marknaden. Det var en grym tjänst det lilla jag testade den och det var verkligen video-on-demand (eller snarare news-on--demand) i Media Center. Det jag skulle vilja se och har efterlyst länge är integration med alla tv-kanaler som SVT Play, Tv3 Play, Tv4 Play osv osv men även SF Anytine, Headweb osv Det går att lösa... bara övertyga amerikanerna om att dom INTE äger världen, så är halva jobbet gjort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Det går att lösa... bara övertyga amerikanerna om att dom INTE äger världen, så är halva jobbet gjort! Hur ska det gå till eftersom de tror att USA är världen? Känns som att den här tråden kan spåra ur... I say no more Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Hur ska det gå till eftersom de tror att USA är världen? Känns som att den här tråden kan spåra ur... I say no more I rest my case 2...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts