Adnerzzon Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 (edited) Har problem med min mail. Jag kan ta emot och skicka nya, dock så kan jag inte skicka svar på inkommande etc. (i detta fall gäller det en tävling ang. licens till Win som det givits infom om här på denna site). Samt ett supportmail från tillverkaren av en hårdvara jag ahr. Jag kan även skicka och svara mellan mina två mailadresser, hotmail etc. /Anderzzon Edited November 9, 2009 by Adnerzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Har problem med min mail. Jag kan ta emot och skicka nya, dock så kan jag inte skicka svar på inkommande etc. (i detta fall gäller det en tävling ang. licens till Win som det givits infom om här på denna site). Samt ett supportmail från tillverkaren av en hårdvara jag ahr. Jag kan även skicka och svara mellan mina två mailadresser, hotmail etc. /Anderzzon Har du provat om det fungerar med någon annan mail-klient... för att utesluta att det är din mail-leverantör som krånglar alltså? Jag antar att du kör Windows Mail i Vista? Här finns en guide hur man backar upp och återställer Windows mail till grundinställningarna... scrolla ner till "How to Backup and Reset Windows Mail"! http://www.vistax64.com/tutorials/62560-windows-mail-problems.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 Har du provat om det fungerar med någon annan mail-klient... för att utesluta att det är din mail-leverantör som krånglar alltså? Jag antar att du kör Windows Mail i Vista? Här finns en guide hur man backar upp och återställer Windows mail till grundinställningarna... scrolla ner till "How to Backup and Reset Windows Mail"! http://www.vistax64.com/tutorials/62560-windows-mail-problems.html Funkade inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts