Gå till innehåll

Problem med W7 efter windows update


hammerfall

Recommended Posts

Installerade windows 7 härom dan, men blev mycket besviken då jag efter att ha kört windows update inte kommer ut på nätet.

Kör trådlös uppkoppling för att slippa massa sladdar på golvet.

Någon mer som haft samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdaterades drivrutinen för ditt trådlösa kort då kanske och att du behöver söka upp din accesspunkt samt ange lösenordet igen?

För vad jag vet har det inte släppts några uppdateringar till Windows 7 rörande trådlösa anslutningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo... men jag menar att du ska återställa datorn till innan du körde Windows Update. Fungerar allt då så är det ju uppenbarligen en dålig drivrutin som spökar. Kör sen WU igen och välj bort de drivrutiner som har med nätverkskortet att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så allt fungerar normalt med kabel??

Drivrutinerna är riktiga säger du, så kanske ngt annat som t.ex. virusprogram, brandväggar, kontra Windows 7??

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till vissa datorer har det kommit uppdateringar till trådlösa nätverkskort, får man nått problem så kan man gå till enhetshanteraren och markera det kort som man har och välja återställ tidigare drivrutin, sen kommer du ut på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...