Gå till innehåll

gratis enkelt backup program?


Cacke

Recommended Posts

Det startades inte och inte de som samsung har.

skärmen blir svart och ena säger att bios kan inte laddas och det andra händer det ingenting mer än att det står FreeDos

andra prg ?

Startar det inte så måste du ha gjort fel någonstans... brännde du .iso-filen som avbild? Har du ställt in bios, att starta från CD i första hand?

Det spelar ingen roll hur många program du provar om du inte får datorn att starta på en boot-CD... eftersom det är systemdisken som skall raderas, så går det inte att göra inloggad i Windows. Alternativet är att koppla disken till en annan fungerande dator och radera den därifrån, med en vanlig windowsapplikation som t.ex WipeDisk.

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Startar det inte så måste du ha gjort fel någonstans... brännde du .iso-filen som avbild? Har du ställt in bios, att starta från CD i första hand?

Det spelar ingen roll hur många program du provar om du inte får datorn att starta på en boot-CD... eftersom det är systemdisken som skall raderas, så går det inte att göra inloggad i Windows. Alternativet är att koppla disken till en annan fungerande dator och radera den därifrån, med en vanlig windowsapplikation som t.ex WipeDisk.

2 nya frågor...

Har secunia och filehippos prg installerade. jag avinstallerade NVIDIAS alla program för control panel som ska göra så att bilden kan klonas 1 till tvn och 1 till skärmen fungerade inte så kände filehippo av att jag hade avinstallerat drivrutinerna till mitt grafikkort och listade upp de rätta men när det kom till control panel så vart de error igen...

Jag löste problemet...

Hur hittar jag de rätta drivrutinerna till min dator? NVIDIA GeForce 9800 GX2 heter mitt grafikkort

Fråga 2 minns jag inte längre...

Finns det program som minns mina usernames och passwords till mina sidor?

Redigerad av Cacke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 år senare...

En fråga om Paragon backup... om jag har 2 windows xp på samma hd, måste jag installera paragon programmet i båda och köra en back up i båda eller räcker de att man kör en backup i de ena windowset för att få med varje fil?

Tänkte köra backup formatera hela hårddisken och göra en clean install och sen ta de jag vill ha från backupen om det går att göra så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...