Gå till innehåll

Driver For Infrared Reciver


Recommended Posts

Sista frågan.

Hittade även detta

Driver For You Infrared Reciver ????

Och även från Nvidia Driver för Video Card

Vad fyller dessa för funktion, kan jag vara utan dessa ????

Är detta till något speciellt ??

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Driver For You Infrared Reciver ????

Det är drivrutin för Infraröd mottagare. Kan användas till exempelvis fjärrkontroller, telefoner m.m... allt som sänder infrarött.

Och även från Nvidia Driver för Video Card

Drivrutin för grafikkortet... bör installeras om det inte redan är gjort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är drivrutin för Infraröd mottagare. Kan användas till exempelvis fjärrkontroller, telefoner m.m... allt som sänder infrarött.

Drivrutin för grafikkortet... bör installeras om det inte redan är gjort!

Tackar, jag har fått för grafikkortet på Windows Update,men när jag tittar i åtgärdscenter finns denna, se nedan,

vad är det till för, det står Drivrutin för Video Card ?? se modell nedan, skall jag uppdatera med detta också ??

The model name of your video card is NVIDIA GeForce/Quadro.

Har uppdaterat bildsärmskortet.

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grafikkort, bildskärmskort, video card.... olika namn på samma sak! Du får nog visa bild på vad det är du har hittat i åtgärdscenter, för jag hänger inte alls med.

Det som jag har instalerat heter Grafikdrivrutin för Nvidia Ge Force G 105/m 103/m

Version 8,15,11,8644

Testade med att lägga in Video card, då står det Audio Drivrutinskomponenter för bildskärm.

Tittar jag sedan på programmen, står det Nvidia Drivers och Nvidia Physx ??

Tror du att det räcker med den som jag tar hem från uppdate, skall ställa om datorn nu till fabriksinställning och göra om allt.

Så står det i åtgärdscenter, se nedan.

LBDownload and install the driver for your video card

Your video card is missing a driver.

Click to download and install the new driver from the NVIDIA Corporation website

Download instructions

In the File Download dialog box, click Run or Open. If you are prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.

Follow the steps in the installation wizard.

Additional information

About your video card

The model name of your video card is NVIDIA GeForce/Quadro.

What is a driver?

A driver is software that allows your computer to communicate with hardware or devices. Without drivers, the hardware you connect to your computer (for example, a video card or a webcam) will not work properly.

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du att det räcker med den som jag tar hem från uppdate, skall ställa om datorn nu till fabriksinställning och göra om allt.

Det räcker garanterat med den grafikdrivrutin du får från windows update. Däremot kan det ju finnas sådant som du INTE får därifrån.... det måste du hämta och installera själv.

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det räcker garanterat med den grafikdrivrutin du får från windows update. Däremot kan det ju finnas sådant som du INTE får därifrån.... det måste du hämta och installera själv.

Tackar, då får det räcka med det som kommer på uppdate, pratade tidigare med dig ang drivrutiner till bla kortet till kameran, fick hjälp av dig då, sen var det en till drivis som saknades, nu har det också löst sig, det handlade tydligen om en divrutin som är till för om man stöter eller slår i datorn hårt.

Så nu har jag inte i enhetshanteraren inte någon triangel, som tydligen talade om att det saknades en drivrutin.

Tackar, Hur Fa...n skulle jag klara mig utan dig och ditt proffsiga sätt att hjälpa till, du är ett föredöme, som bla står ut med såna som mig som frågar, tjatar med mera.

Tackar, ha en bra kväll.

Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...