Venoms Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Jag har en fråga om vad folk generellt vill ha i sina teman som de laddar ner. Bakgrunden är att jag känner en tjej som är en helt otrolig fotograf och jag försöker att övertala henne till att bistå med bilder till ett tema, och då vill man naturligtvis veta vad folk tycker... i stort. Hoppas att det är många som tycker till här i tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Jag föredrar nog mest lite abstrakta bilder men visst kan det funka med motiv också, här är ett par viktiga punkter. Bilden ska vara lugn och inte har för starka kontraster. Det bör inte vara något enskilt objekt som tar all fokus utan hela bilden ska utgöra en helhet. Bilden ska inte vara ljus, absolut inga helt vita ytor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 naturbilder skulle jag vilja ha med dom Great 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts