Gå till innehåll

Windows 7


Sara S

Recommended Posts

Hejsan,

jag har massa med bilder och video's på mig och min familj på D:\ om jag installerar Windows 7 på D försvinner alla mina bilder och videos på mig och min familj eller ej?

kan någon hjälpa mig med detta? Om jag gör en uppgradering eller Nytt Installation?

här är en bild .

tack

post-11788-1262383234,73_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tipset från mig är att du, om möjligt, skaffa ett stort usb-minne för att spara alla bilder och filmer på din familj före du gör något alls.

Även om du med stor sannolikhet klarar av en installation/uppgradering till W7 bör/ska du ta backup på allt man inte kan skaffa tillbaka på något sätt.

Dvs alla personliga delar, bilder, filmer på familj och vänner etc. Allt annat som t.ex fimen på Kalle Ankas 75års dag, går att köpa på vilken station som helst är inte så nödvändig...

Hoppas att du förstår vad jag menar, ta backup först, sedan om möjligt, gör en nyinstallation på c:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med Venoms till 99%. Backupa Kalle Anka också om det finns plats. :)

Glöm inte bort internetfavoriter, mail och annat som kanske inte ligger sparat bland dina andra personliga dokument.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tipset från mig är att du, om möjligt, skaffa ett stort usb-minne för att spara alla bilder och filmer på din familj före du gör något alls.

Även om du med stor sannolikhet klarar av en installation/uppgradering till W7 bör/ska du ta backup på allt man inte kan skaffa tillbaka på något sätt.

Dvs alla personliga delar, bilder, filmer på familj och vänner etc. Allt annat som t.ex fimen på Kalle Ankas 75års dag, går att köpa på vilken station som helst är inte så nödvändig...

Hoppas att du förstår vad jag menar, ta backup först, sedan om möjligt, gör en nyinstallation på c:

Rätt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...