Silenz Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Måste ha skärmsläckare enligt mig från Symantec!!! Den visar olika typer av aktuell statistik på virus i världen http://www.symantec.com/business/theme.jsp?themeid=deepsight-screensaver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Nice... Visst ska man ha en sådan när man använder NIS2010. Tack för tips o länk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted January 2, 2010 Author Share Posted January 2, 2010 Precis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hakbr Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Hej hej Tveksamt värde med tanke på det som står på hemsidan: "*Note: This is not a live feed. There is an 8-12 hour delay in the threat information displayed in this screensaver." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted January 3, 2010 Author Share Posted January 3, 2010 Hm men 8-12 timmar är väl inte så länge. Den är cool iaf och säger ju lite om virus situationen globalt som jag inte tror ändras så mycket på ett par timamr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Vem tittar på sin skärmsläckare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted January 4, 2010 Author Share Posted January 4, 2010 Sen jag installerade denna så tittar jag innan jag rör musen för att få bort den. Men hur som helst vore det bra mycket bättre om Symantec gjorde sin sida som ser ungefär likadan ut tillgänglig för alla men i dagsläget är det bara deras företagskunder som har tillgång till den. Om jag fattat saken rätt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammerfall Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Varför använda skärmsläckare över huvudtaget? Stäng av skärmen istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Måste ha skärmsläckare enligt mig från Symantec!!! Den visar olika typer av aktuell statistik på virus i världen http://www.symantec.com/business/theme.jsp?themeid=deepsight-screensaver Tror detta tipset finns i forumet sen tidigare... tack ändå! // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts