arnada Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Lite nyfiken om de var någon som fick någon hård julklapp i år. Själv så gav jag mig själv ett par stycken bl.a. så inhandlades ett XFX Radeon HD 4830 och en Dlink DIR 655 router och ett Linksys adsl modem. Så var de hårda eller mjuka klappar i år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Jag gav mej själv o min son 32platttv och blurayspelare i julklapp till sovrummet eftersom vi är där mest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HlK Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 (edited) I år har jag inte fått någon julklapp, men syftar du på 2009 så blev det 2 biljetter till Depeche Mode i slutet av januari. Inte så hårt paket då papper är ganska mjukt Edited January 9, 2010 by HlK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 (edited) Min hårda julklapp: 21.900:- /G Edited January 9, 2010 by odenxt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Jag gav mej själv o min son 32platttv och blurayspelare i julklapp till sovrummet eftersom vi är där mest. Härligt att höra att man inte är ensam om att för det mesta när man tittar på TV gör det i sovrummet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Vaddå, julklapp? Fick bara en NIT-Triss-lott. Annars var väl den största julklappen, att få äta julmiddag hos bror & hans sambo som jag inte gillar, men måste väl acceptera i.a.f....... God mat var det i.a.f...... Men annars.?!# Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts