DAson Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 (edited) Hade tänkt och installera Quake 4 som funkar alldeles utmärkt i XP och likaså i Vista, men i Windows 7 gick det inte skulle precis installera då det dök upp 23 st dialogrutor med samma meddelande vad det stod det vet jag inte. Hann inte göra något det kom bara massa dialogrutor. Den första dialogrutan som dök upp så står det Biblioteket är inte registrerat står det. När jag stängt dialogrutan så då dyker det upp 23 st dialogrutor med felmeddelandet Access violation at address 00000000. Read of address 00000000 står det och därefter dyker meddelandet Splash screen har slutat fungera bla bla. Så då får det vara. Kompatibilitetsläget funkar väl inte heller. Har nån försökt med samma spel som jag och fått samma problem! Fann någon som hade liknande problem som jag. http://www.sevenforums.com/gaming/3487-quake-4-doesnt-install.html //DAson Edited January 6, 2010 by DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 (edited) Om jag installerar spelet Quake 4 med alternativet Kör som Admin så går det bra och installera spelet. Fann då för ett tag sedan en patch till spelet version 1.3. Efter patchen har installerats fungerar spelet betydligt bättre patchen innehåller buggfixar. //DAson Edited May 27, 2011 by DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Får gratulera då, eller något. Tänkte bara tipsa om du gillar skjutaspel så startade open beta på gratisspelet APB Reloaded i måndags. Ett lättsamt online actionspel som bygger på GTA serien. Så det är bara att regga sig, tanka ner och börja panga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts