Gå till innehåll

Vart finner jag ie8 x64?


PCGuiden

Recommended Posts

Inte säker på att jag förstår vad du menar! Vill du ladda ner?... http://www.microsoft.com/nz/windows/internet-explorer/worldwide-sites.aspx

Kör du Windows 7 x64, så är den standard... C:\Program Files\Internet Explorer

Hur ser jag att den versionen jag kör är 64 bitars versionen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerade ju inte ändå fast jag har 64 bitars java installerat

Va? Vad snackar du nu om? Nu måste du allt vara helt ute och cyklar. :P Har du ens ett 64-bits operativsystem? Och vilket är det då du har? I Windows Vista 64-bit följer IE8 64-bit med som standard, ligger då under Alla program och sedan ligger precis under det vanliga IE8 32-bit, hur du ser skillnad på dem är att det står 64-bit inom parentes efter Internet Explorer 8. Vad Java har med det hela förstår jag inte, eftersom Java är bara ett ramverk för att kunna köra program programmerade i Java (vilket inte IE8 är programmerat i såklart), och kan då också köras som applets i webbläsaren.

Är inte ditt operativsystem 64-bits baserat, kan du inte köra 64-bit program. Förövrigt. Istället för att fråga vart programmet ligger här, kan du faktiskt enkelt söka efter det under start, fantastiskt enkelt! ;) Har du då ett 64-bit OS, och hittar fortfarande inte IE8 64-bit, är det ju bara att ladda ner det från den länk som en annan postade ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utskälld ?

Vart då ?

Du har ju fått massa hjälp, och visst det fungerar inte, men alla har ju hjälpt dig på det bästa sätt dom kan.

Förklaringarna kanske inte förstårs av alla på det sätter som du har tänkt, men då får man oftast formulera om frågorna så att den som ska hjälpa verkligen förstår vad man menar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...