salala Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Efter att ha installerat Windows 7 upptäckte jag att några mindre användbara program kopplade till Creative Webb kamera varken fungerar eller går att avinstallera på vanligt sätt. Exempel på program är Creative photo manager och calender. Finns det något sätt/program som kan hjälpa mig att bli av med dessa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 (edited) Efter att ha installerat Windows 7 upptäckte jag att några mindre användbara program kopplade till Creative Webb kamera varken fungerar eller går att avinstallera på vanligt sätt. Exempel på program är Creative photo manager och calender. Finns det något sätt/program som kan hjälpa mig att bli av med dessa. En fråga, har du gjort en uppgradering eller en "Ren" installation, till Windows7, vilket OS, 32 el. 64 bitars? Körde du Windows 7 Upgrade advisor före uppgradering/installation, och vad sa i så fall den? Mvh Mats H Edited January 9, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 fel av mig, windows 7 64-bitars var redan inlagt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 (edited) fel av mig, windows 7 64-bitars var redan inlagt. Nu förstår jag inte.........?? Kanske lite dum, men ändå!!! salala startade tråden, är ni 2 om den eller samma person??????????? Jack Bauer svarar.......... på sin egen tråd med snarlik titel kanske!! Nu mindre dum, Eller har jag missat något?? Mvh Mats H Edited January 9, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts