PCGuiden Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 har jag tå drivers till samma sak installerade kolla bilden kan jag ta bort en av dom eller är båda viktiga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 (edited) har jag tå drivers till samma sak installerade kolla bilden kan jag ta bort en av dom eller är båda viktiga? Eftersom de finns där så tillhör de samma ljudkort om bara har ett sådant. Verkar vara ett sk. integrerat ljudkort. Prova ta bort för och höra/se om något händer. Windows hittar den igen om inte annat /Anderzzon Edited January 14, 2010 by Adnerzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Den ena kan vara för det inbyggda ljudet och det andra för HDMI-ljudet om du har en sån utgång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted January 14, 2010 Author Share Posted January 14, 2010 Något av dom gör så jag inte kan använda mitt headset till skype för det brusar som ett vattenfall och skrapar och lever om Skulle vara trevligt att få ordning på det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Har du skype ljudet i frontuttaget? Har du två ljudkort, ett integrerat och ett pci, isf vilket används? Vilket moderkort och låda har du? Om du inte vet vilken låda etc, vilka kablar med namn finns till ditt frontuttag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted January 14, 2010 Author Share Posted January 14, 2010 Har en laptop med USB headset Intregrerat ljud då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Vilket headset? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted January 15, 2010 Author Share Posted January 15, 2010 logitech USB Headset /Casque A-00008 står det på det om det är till någon hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts