Gå till innehåll

Windows Konfigureras


Nirvasher

Recommended Posts

Inget direkt problem, utan snarare bara en enkel fråga. Stängde av min dator idag, utan att ha installerat något eller uppdaterat något, och då helt plötsligt efter jag hade loggats ut, står det "Windows Konfigureras..." stannade på 35%, sedan stängde den ner sig. När jag väl startade upp datorn igen senare när jag kom hem, fortsatte den där ifrån till 100%.

Nu är min fråga; varför? :P

Mest intresserad, eftersom man blir lite fundersam när operativsystemet börjar leka lite själv. :)

Alltså, inget problem, datorn fungerade och fungerar helt perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förr i tiden... :rolleyes: så installerades uppdateringarna och du blev ombedd att starta om datorn.

Nu, förbereds installationerna för att installeras när operativet inte är igång, och allt sker när datorn är utloggad och vid nästa start.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förr i tiden... :rolleyes: så installerades uppdateringarna och du blev ombedd att starta om datorn.

Nu, förbereds installationerna för att installeras när operativet inte är igång, och allt sker när datorn är utloggad och vid nästa start.

Jo, men vid de tillfällena står det ju faktiskt att den håller på med uppdateringar, nu stod det bara "Windows Konfigureras". Och om jag kollar loggen, så uppdaterade den sig igår senast, och då var det för Office 2007 (jag stänger alltid av datorn efter användning). :P

Redigerad av Frezze
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...