bornor Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 (edited) Hej, Helt plötsligt så fort jag vill ändra något genom att använda kommandot "msconfig" så får jag upp en dialogruta som säger "Åtkomst nekad......" se bifogad fil. Jag är inloggad som adminstratör och om jag gör ändringar så "går de igenom" men rutan är irriterande. Kanske någon vet hur man kan få bort det? Jag använder Windows XP Home edition Edited January 23, 2010 by bornor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Är du verkligen inloggad som "Administratör", eller har du ett annat namn med administratörs befogenhet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bornor Posted January 23, 2010 Author Share Posted January 23, 2010 Jag har bara ett konto och tiitar jag på "Användarkonton" i kontrollpanelen så är kontot markerat "Datoradministratör" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Ja, men heter den "Administratör"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts