Venoms Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Hej Är det någon som har erfarenhet av epostklienten The Bat Den kostar lite, men om den är bra, så varför inte... i stället för outlook t .ex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zub Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Varför inte Thunderbird ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Jag tänkte säga för att Thunderbird inte har smilies, men det har det ju så jag får hålla med zub. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 27, 2010 Author Share Posted January 27, 2010 The Bat har också smilys... Varför inte T-bird... enkelt.. jag gillar den inte. Jag har testat den tidigare och även med kryptering av eposten, men hur man än ser det, så är den sååå tråkig och inte så snabb som många säger. Däremot är The Bat riktigt snabb, och har alla de funtioner som man skulle kunna önska sig, sedan finns det naturligtvis olika smak och tycke hos de flesta som använder epost.. Ett annan sak är också att den finns i två versioner, en för hemanvändare och en för proffs... varför... inte en aning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts