Manneman Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Jag har provat att söka runt men hittar inget... Kan någon tala om för mig var Outlook sparar sina kontakter? Jag har synkat telefonen och sen rensat ut allt onödigt i just telefonen. När jag sen synkade igen så försvann kontakterna som jag raderat även i Outlook... det var ju inte meningen. Nu har jag alla kontakter sparade i *.vcf-format men jag vill hellre placera dom direkt hellre än klicka på var och en av dem. Jag har dom även sparat i ett *.cfv-format men har ingen aaaaaning hur jag importerar dem. Detta gäller både Outlook 2007 och 2010 Beta... // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 C:\Users\Ditt användarnamn\Documents\Outlook Files Må det väl vara, jag finner inga filer som tillhör outlook på något annat ställe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Eller här kanske: C:\Users\%user%\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook C:\Users\%user%\AppData\Local\Microsoft\Outlook (inkl underkataloger) /Gunnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crummond Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Tror att det sparar i pst-filen som standard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jalec Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Det här kanske är intressant:¨ http://slipstick.com/config/backup2007.asp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts