Gå till innehåll

online armor gratis


p.j.o

Recommended Posts

Måste säga att det här är en av dom värsta registreringar jag sett... så komplicerat så jag tror inte att jag klarar av att göra om det.

Jag lyckades hur som helst fippla mig fram till en reg, men kan alltså inte förklara hur. Jag hängde dock med så långt som till att man måste registrera sig på nedanstående adress för att så småningom få en licens per mail.

To activate your free copy visit:

http://www.tallemu.com/gaotd-813-te.php

...klicka på "Single Edition/1Year/Buy now"... och försök följa instruktionerna!

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

YOU DO NOT NEED TO INSTALL TODAY. We are giving away normal commercial licences as part of this promotion.

Paid licences can be activated at any time; subscription starts from date of first activation

64bit operating systems are not supported.

FREE licences not activated within 30 days will be disabled

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag installerade detta nyss, det körs just nu på min dator MEN.. jag fattar inte det här med lincensen... var 17 skaffar man den??

På bild 3 vet jag inte vad jag ska göra.. nån som vet? .. e-son eller p.j.o?

-------------------------

Nu ser jag att jag fått ett mail från dem: "Welcome to Online Armor Free" men jag vet inte om detta indikerar om jag har licensen eller inte..

Jag hittar heller inte programmet då jag tittar efter det i Process Explorer Sysinternals.. om "Online Armor" finns där så har jag inte lyckats ta reda på vad processen heter där..

post-7397-1264847585,32_thumb.jpg

post-7397-1264847602,7_thumb.jpg

post-7397-1264847618,51_thumb.jpg

Redigerad av swerogge
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bild 2... ändra "Quantity" till 1 istället för 2, och tryck på "CHECKOUT NOW", så kommer du till registreringsformuläret!

Tack!

Gjorde som du sa men där står det att jag ska betala $59,95USD ~~ anar förståss att jag är för sent ute... <_< .. så,, vet inte hur/vad jag ska göra med den nu installerade "Online Armor" .. bör väl kanske avinstallera det ??? ..men fattar ändå inte..hur kan programmet funka, om det nu funkar vet jag inte men jag kan inte se/hitta nånstan att det INTE funkar... rätt konfunderad faktiskt.... :blink:

Redigerad av swerogge
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste nog bara rensa tidigare "beställningar"... tryck på "Remove" i bild 2... skriv sedan in 1 i "Quantity" och uppdatera.... innan du går vidare!

...jag sa ju att det var en av dom värsta registreringar jag sett... ! :rolleyes:

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...men å andra sidan så visar det sig, ser jag lite slarvigt först nu, att programmet inte agerar som en brandvägg (!) "bara" som "Program Guard" så jag undrar vad programmet egentligen gÖr :unsure:

Vet inte om bilden syftar till att visa att Online Armor's egen brandväggsapplikation inte är installerad.. Eller att jag inte har en annan brandvägg (förutom Online Armor alltså) installerad.. :unsure:

Om och när man får sin licens så borde man kunna skriva in den men hittar ingen ingång för det.. högerklickar jag på program-ikonen nere vid klockan så kan man välja att skriva in ett lösenord men om det är där som licens-nyckeln ska skrivas in vet jag inte..

post-7397-1264858533,6_thumb.jpg

Redigerad av swerogge
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...