Sunshine Posted February 26, 2010 Posted February 26, 2010 (edited) Eventuell uppvaktning på min födelsedag undanbedes, vänligen men bestämt. JAG FYLLER ÅR LÖRDAGEN DEN 27........ 50+ någonting :lol: :lol: :lol: Skall ut å fira en 60-åring ikväll, hur blir då morgondagen? Äh, det får väl gå an! Edited February 26, 2010 by Sunshine Quote
e-son Posted February 26, 2010 Posted February 26, 2010 Eventuell uppvaktning på min födelsedag undanbedes, vänligen men bestämt. Lovar att göra mitt bästa för att negligera denna högtidsdag då... liksom jag kommer att negligera min egen snara +50-nånting dag...! Quote
Sunshine Posted February 26, 2010 Author Posted February 26, 2010 Lovar att göra mitt bästa för att negligera denna högtidsdag då... liksom jag kommer att negligera min egen snara +50-nånting dag...! Jag SKALL respektera detta! Quote
Mats H Posted February 26, 2010 Posted February 26, 2010 Eventuell uppvaktning på min födelsedag undanbedes, vänligen men bestämt. JAG FYLLER ÅR LÖRDAGEN DEN 27........ 50+ någonting :lol: :lol: :lol: Skall ut å fira en 60-åring ikväll, hur blir då morgondagen? Äh, det får väl gå an! Grattis min vän, fira + Från mig o min fru! Quote
Sunshine Posted February 26, 2010 Author Posted February 26, 2010 Grattis min vän, fira + Från mig o min fru! THX!!!!! :P :P Quote
essin Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 (edited) Eventuell uppvaktning på min födelsedag undanbedes, vänligen men bestämt. JAG FYLLER ÅR LÖRDAGEN DEN 27........ 50+ någonting :lol: :lol: :lol: Skall ut å fira en 60-åring ikväll, hur blir då morgondagen? Äh, det får väl gå an! Kom ihåg tipsen Du fick av mig, angående DAGEN EFTER !!!!! essin PS! Grattis till födelsedagen (fylledagen) DS Edited February 27, 2010 by essin Quote
Sunshine Posted February 27, 2010 Author Posted February 27, 2010 Den 60%-iga Whiskeyn var dock ingen höjdare. Aberlour a'bunadh (nr 445) Land Storbritannien Distrikt Speyside Alkoholhalt 60,0 % Färg Kopparfärgad. Doft Aningen kryddig doft med inslag av fat, apelsinchoklad, smör och torkad aprikos. Smak Karaktärsfull, kryddig smak med viss rökighet, inslag av fat, apelsinskal, choklad och torkade frukter. Användning Serveras som digestif eller avec. Quote
Landsfiskalen Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Den 60%-iga Whiskeyn var dock ingen höjdare. Den ska man använda som styrketår. Grattis på födelsedagen. Quote
kudden Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Eventuell uppvaktning på min födelsedag undanbedes, vänligen men bestämt. JAG FYLLER ÅR LÖRDAGEN DEN 27........ 50+ någonting :lol: :lol: :lol: Skall ut å fira en 60-åring ikväll, hur blir då morgondagen? Äh, det får väl gå an! GRATTIS Quote
kudden Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Den 60%-iga Whiskeyn var dock ingen höjdare. Aberlour a'bunadh (nr 445) Land Storbritannien Distrikt Speyside Alkoholhalt 60,0 % Färg Kopparfärgad. Doft Aningen kryddig doft med inslag av fat, apelsinchoklad, smör och torkad aprikos. Smak Karaktärsfull, kryddig smak med viss rökighet, inslag av fat, apelsinskal, choklad och torkade frukter. Användning Serveras som digestif eller avec. Antog att du drack den ren Den måste ju späs ut med vatten. en sjättedel med vanlig.. Så en fjärdedel med 60%-ig Quote
Recommended Posts