Gå till innehåll

Fel på Hårddisk


miki1000

Recommended Posts

Har en 250 G hårdisk i min ena dator som troligen fått någon typ av virus. Detta leder till att datorn startar om precis då windows ska börja ladda.

Har testat med lite fel lägen o liknande men den startar ständigt om. (Förmodligen har jag inte testat det som funkar).

Det är inget fel på datorn eftersom den funkar då ja stoppar in en annan hårddisk.

Hade säkert gått att formatera om den men jag vill inte bli av med bilder o liknande som jag har i den..... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en 250 G hårdisk i min ena dator som troligen fått någon typ av virus. Detta leder till att datorn startar om precis då windows ska börja ladda.

Har testat med lite fel lägen o liknande men den startar ständigt om. (Förmodligen har jag inte testat det som funkar).

Det är inget fel på datorn eftersom den funkar då ja stoppar in en annan hårddisk.

Hade säkert gått att formatera om den men jag vill inte bli av med bilder o liknande som jag har i den..... :unsure:

Ser du till en blåskärm? Kombinationen av en av februaris Windows-uppdateringar och en viss typ av skadligt program är känt för att orsaka omstarter under uppstarten. I så fall börjar man med att avinstallera uppdateringen från XP-skivans återställningskonsol (alternativt annan skiva med återställningskonsol). När Windows sedan kan starta så får man se till att rensa bort de skadliga filerna ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...