PCGuiden Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Efter något konstigt på datorn som en nyinstallation hjälpte till med... Undrar om Signaturen emma var nöjd nu när hon fick mig att ladda ner skit så jag fick installera om Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Hmmmmmm. Går man på vissa saker, så måste man väl vara observant i första hand! Eller?????? Synd att det hände iaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Emma) Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 (edited) synd och tråkigt. det har aldrig hänt någon annan i alla fall och inte mig för jag använder det just nu och det funkar perfekt. det är en pålitlig program som scanar datorn med avira, avg, eset-nod32, etc, den bästa anti-scannern måste vart nåt fel på din dator som du skrev tidigare så måste ha vart därför, Edited April 15, 2010 by Emma) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Har aldrig hört talas om programmet tidigare... Det i sig själv borde vara en varningssignal. Nu är det gjort... det är lätt att ta till sig alla förslag när man har problem. Skönt att du har en färsk dator iaf... hoppas inte du förlorade för mycket. // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Hej! Skönt att du fick ordning på din dator! Programmet som Emma) rekommenderade, kanske har någon fördel i vissa lägen. Men utan att veta vad det gör, då bör man inte förlita sig på någon "mirakelfixare"! Utan analyser av virus och andra underligheter, så kommer man sällan till rätta med problemen genom att bara förlita sig på ett program, som automatiskt utför en process, utan hänsyn till andra faktorer! Virusborttagning är en flerstegsprocess. Mvh Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Helt off-topic... men jag såg i en av dina loggar tidigare att du hade EMMA installerat på din dator. För dom som undrar vad det är så är det ett mjukvaruprogram till Sony Ericsson-telefoner och det är INTE till för allmänheten. Är du registrerad användare på EMMA? Lyckost.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted April 15, 2010 Author Share Posted April 15, 2010 Helt off-topic... men jag såg i en av dina loggar tidigare att du hade EMMA installerat på din dator. För dom som undrar vad det är så är det ett mjukvaruprogram till Sony Ericsson-telefoner och det är INTE till för allmänheten. Är du registrerad användare på EMMA? Lyckost.... Det vet jag faktiskt inte, vad gör programmet??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted April 15, 2010 Author Share Posted April 15, 2010 Har aldrig hört talas om programmet tidigare... Det i sig själv borde vara en varningssignal. Nu är det gjort... det är lätt att ta till sig alla förslag när man har problem. Skönt att du har en färsk dator iaf... hoppas inte du förlorade för mycket. // Mange Förlorade inte speciellt mycket efter som jag har delat upp datorn i två delar med opt på en 50 GB part. Musik, bilder och annat finns på den andra delen.... någonting har man lärt sig iallafall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Hitman Pro är en samling av välkända produkter, precis som Emma) skriver, och ingen skit. Däremot så kan det ju tänkas att det inte är riktigt kompatibelt med 64-bitars Windows 7, att när programmet skulle ta bort en infekterad fil så var det en drivrutin som Windows ansåg behövdes eller att programmet rensade bort för mycket (falsklarm). Det är ju svårt att veta utan att veta vad som hände egentligen. Hitman Pro har funnit i flera år men har aldrig blivit välkänt utanför sitt hemland Holland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts