Gå till innehåll

Tillbaka igen


Recommended Posts

Efter något konstigt på datorn som en nyinstallation hjälpte till med...

Undrar om Signaturen emma var nöjd nu när hon fick mig att ladda ner skit så jag fick installera om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Emma)

synd och tråkigt.

det har aldrig hänt någon annan i alla fall och inte mig för jag använder det just nu och det funkar perfekt.

det är en pålitlig program som scanar datorn med avira, avg, eset-nod32, etc, den bästa anti-scannern

måste vart nåt fel på din dator som du skrev tidigare så måste ha vart därför,

Redigerad av Emma)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig hört talas om programmet tidigare... Det i sig själv borde vara en varningssignal. Nu är det gjort... det är lätt att ta till sig alla förslag när man har problem. Skönt att du har en färsk dator iaf... hoppas inte du förlorade för mycket.

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Skönt att du fick ordning på din dator!

Programmet som Emma) rekommenderade, kanske har någon fördel i vissa lägen.

Men utan att veta vad det gör, då bör man inte förlita sig på någon "mirakelfixare"!

Utan analyser av virus och andra underligheter, så kommer man sällan till rätta med problemen genom att

bara förlita sig på ett program, som automatiskt utför en process, utan hänsyn till andra faktorer!

Virusborttagning är en flerstegsprocess.

Mvh

Mats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt off-topic... men jag såg i en av dina loggar tidigare att du hade EMMA installerat på din dator. För dom som undrar vad det är så är det ett mjukvaruprogram till Sony Ericsson-telefoner och det är INTE till för allmänheten. Är du registrerad användare på EMMA? Lyckost....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt off-topic... men jag såg i en av dina loggar tidigare att du hade EMMA installerat på din dator. För dom som undrar vad det är så är det ett mjukvaruprogram till Sony Ericsson-telefoner och det är INTE till för allmänheten. Är du registrerad användare på EMMA? Lyckost....

Det vet jag faktiskt inte, vad gör programmet???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig hört talas om programmet tidigare... Det i sig själv borde vara en varningssignal. Nu är det gjort... det är lätt att ta till sig alla förslag när man har problem. Skönt att du har en färsk dator iaf... hoppas inte du förlorade för mycket.

// Mange

Förlorade inte speciellt mycket efter som jag har delat upp datorn i två delar med opt på en 50 GB part. Musik, bilder och annat finns på den andra delen.... någonting har man lärt sig iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hitman Pro är en samling av välkända produkter, precis som Emma) skriver, och ingen skit. Däremot så kan det ju tänkas att det inte är riktigt kompatibelt med 64-bitars Windows 7, att när programmet skulle ta bort en infekterad fil så var det en drivrutin som Windows ansåg behövdes eller att programmet rensade bort för mycket (falsklarm). Det är ju svårt att veta utan att veta vad som hände egentligen.

Hitman Pro har funnit i flera år men har aldrig blivit välkänt utanför sitt hemland Holland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...