Gå till innehåll

Valfri Uppdatering


Recommended Posts

Fråga.

Såg att jag hede fått en valfri uppdatering som heter KB 97 64 22.

Det står följande:

Instalera denna uppdaterin för att stödja Secure Digital -kort som är större än 32 gb. ??

Vad har man denna till, kan jag vara utan den, vad är Secure Digital -kort för någonting ??

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Korten sitter inte dolda i datorn, utan dem stoppar man själv in i en kortläsare, som kan vara inbyggd i datorchassit, eller kopplad med usb-kabel.

Tackar, bra då löste det sig för mig igen, tack vare er alla.

Det ända jag har är ett inloggningskort, till bank ( Bank Id ) för att betala räkningar,deklarera med mera, men det är välan inte det ?? Eller är det de.

Ha en bra kväll.

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kortläsaren sitter längst fram på vänster sida, ett litet slot där man trycker in kortet. Bra att ha om man t.ex. har en digitalkamera med SD-kort eller en telefon med mini-SD. Det går mycket fortare att läsa och skriva direkt till kortet än genom att ansluta med USB-kabel.

HP: Inbyggd 5-i-1 digital medieläsarer för Secure Digital-kort,

MultiMedia-kort, Memory Stick, Memory Stick Pro eller xD Picture-kort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kortläsaren sitter längst fram på vänster sida, ett litet slot där man trycker in kortet. Bra att ha om man t.ex. har en digitalkamera med SD-kort eller en telefon med mini-SD. Det går mycket fortare att läsa och skriva direkt till kortet än genom att ansluta med USB-kabel.

HP: Inbyggd 5-i-1 digital medieläsarer för Secure Digital-kort,

MultiMedia-kort, Memory Stick, Memory Stick Pro eller xD Picture-kort

Kort till Cameran har jag, men det är inte större än 32 gb som det stod, då kan jag välan skippa uppdateringen ??

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kort till Cameran har jag, men det är inte större än 32 gb som det stod, då kan jag välan skippa uppdateringen ??

Så var det med det, nu lägger jag detta åt sidan, tack för all hjälp.

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...