Lasse B Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 (edited) Fråga, Windows Live Messenger Då jag inte är hemma på ovanstående,men min dotter vill ha det i sin dator, var hittar man då en länk med det senaste som man bör ha, och som funkar bra. Helt novis om detta. Lasse B Edited May 19, 2010 by Manneman Ändrat rubriken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Flyttad till rätt kategori! http://download.live.com/?sku=messenger Första träffen på Google... // Manneman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted May 19, 2010 Author Share Posted May 19, 2010 Flyttad till rätt kategori! http://download.live.com/?sku=messenger Första träffen på Google... // Manneman Ja, det var slött av mig att inte göra det, var lite stressig. Skall skärpa till mig. Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 (edited) Fråga. Då jag inte andvänder följande program, Hotmail och Messenger undrar jag följande. Skall ladda ner dom senaste till min dotters dator. Finner jag hotmail och messenger i Live Essental 2011, de senaste. Lasse Edited November 24, 2010 by Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Finner jag hotmail och messenger i Live Essental 2011, de senaste. Lasse Ja! Du får en meny där du kan bocka i det du vill ha.... Hotmail är inte inkluderat i något programpaket. Det är ju en webbtjänst. Däremot använder man ju sin hotmailadress för att använda messenger. Windows Live Mail, som också ingår, kan du också använda med Hotmailkontot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 (edited) Ja du ser,kan man bara ladda ner senaste messinger någonstans, eller är det där man hämtar den på Windows Essental . Tur att detta forum finns för mig, annars hade man välan flippat ut totalt. Lasse B Edited November 24, 2010 by Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Hehe... det är ju meningen att vi ska hjälpa varandra! http://explore.live.com/windows-live-messenger?os=other // Manneman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 Ja det kan man verkligen säga att du med flera verkligen ställer opp. Bra forum, inga hårda ord när man frågar och frågar. Men man lär sig faktiskt mycket också. Tackar, nu lämnar jag över datorn till dottern, så får hon klara sig själv. Ha en bra dag. Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Det senaste går bara till Windows 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Det senaste går bara till Windows 7. Det är väl ändå samma till W7 och Vista? Det är XP den inte funkar på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts