hez Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 (edited) blir tokig, har letat överallt och vet inte riktigt var ja ska skriva men forum brukar funka, så slänger in här, under hockey vm 2010 va de en låt som kom ibland i pauserna som ja vill veta va den heter eller vem som gjort den, har gjort ett litet klipp här så ni kan lyssna, inte så bra men lyssnar man noga så hör man den i bakgrunden Edited May 26, 2010 by hez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Hmmm... det var en tuff nöt att knäcka. Jag kan knappt urskilja musiken.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hez Posted May 26, 2010 Author Share Posted May 26, 2010 Hmmm... det var en tuff nöt att knäcka. Jag kan knappt urskilja musiken.... ja vet, de e lite svårt att höra men man får lyssna noggrant, fanns bättre under vm men va så svårt att hitta, så tog de ja fick tag på e ju bara en av låtarna i pauserna som bara varar några sekunder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Du får nog försöka hitta en där musiken hörs bättre om jag ska kunna försöka hjälpa med mina gamla mossiga öron. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 (edited) Kan tyvärr inte bidra med något direkt heller, hörs alldeles för dåligt. Edited May 26, 2010 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goranl Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Är väldigt osäker då jag knappt kan höra vad som spelas men jag hörde "Joan Jett & the Blackhearts - I Love Rock N Roll" i pauserna någon gång när jag tittade, här är en länk till den. Men som sagt ett extremt osäkert vildskott. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Tycker det låter som en tecknolåt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Men är det inte rentav gruppen scooter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 PCGuiden, det var jag med inne på att det skulle vara Scooter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 man vilken låt vette gudarna man får nästa ta ett program och separera bort rösterna men det kan jag inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Min polare är ett stort Scooter fan och Scooter var ju som sagt då officella bandet under hockey VM... Tyvärr så var han inte online på msn just nu men OM det är scooter låten kan du kolla in hans scooter hemsidor på: http://www.scootermusic.se/home.php http://www.fetisscootercollection.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 (edited) Skulle det kunna vara denna? med just scooter.. "The official song of the 2010 IIHF WORLD CHAMPIONSHIP - ICE HOCKEY! " Edited May 28, 2010 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Den är det nog verkar det som Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts