chipzy Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Hejsan, jag har ett ECS G31T-M2 (V1.0) moderkort och behöver veta hur man installerar de.. jag har bar problem med typ av och på knappen och usb och liknande.. Skulle någon kunna skicka eller länka en guide på hur allt skall sitta med bilder helst kan någon gå fel på dom bitarna med swith knappen eller usb kontakterna..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 (edited) Det är troligen den här manualen! 100-procentigt säker är jag dock inte, då jag inte kan hitta någon M2, som i G31T-M2. Finns annars ett flertal modeller att välja på enligt denna länk. Edited June 13, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 kan någon gå fel på dom bitarna med swith knappen eller usb kontakterna..? Inte mycket... Vad gäller USB så menar du framsidan? Oavsett så är det inte mycket som kan gå fel... det startar bara inte. // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 (edited) Du har ju 2 knappar i fronten, enligt sidan 24 i manualen, en power- och en reset-knapp. Dom måste naturligtvis hamna rätt! Samma sak gäller hårddisklampan. Edited June 13, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts