Gå till innehåll

Webbläsaren Comodo Dragon fundering


PCGuiden

Recommended Posts

När man klickar på ett bokmärke eller i snabbstartsraden så kommer det upp i samma flik jag vill att det skall komma upp i en ny flik ... finns det något bra tillägg eller kan man ändra någon annanstans??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan fråga.... Är denna webbläsare ens bra? Skillnad mot tex Chrome/Chromium?

Jag tycker den är bra.... Väntar ivrigt på FF 4 så jag kör denna istället

Men jag tycker att alla läsare hakar sig, segar sig och en massa annat... och fattar inte vad som felet är....

men det kan vi ta i en annan tråd och inte här.,..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man klickar på ett bokmärke eller i snabbstartsraden så kommer det upp i samma flik jag vill att det skall komma upp i en ny flik ... finns det något bra tillägg eller kan man ändra någon annanstans??

När du säger "snabbstartsraden", menar du miniatyrerna, bokmärkesfältet etc?

Hur som helst. Du högerklickar och väljer "öppna på ny flik" när det gäller både snabbstart och miniatyrfältet....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det vet jag men det finns ett tillägg som gör så man slipper det, men jag vet inte vad det kallas, fick det på forumet för en tid sedan men jag finner det inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det vet jag men det finns ett tillägg som gör så man slipper det, men jag vet inte vad det kallas, fick det på forumet för en tid sedan men jag finner det inte

Ja just det, glömde även nämna att det funkar med CTRL+klick på länk etc.

Bättre köra med högerklick eller Ctrl-kommandot än att installera onödiga addons...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...