Mats H Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 (edited) Hej, Grattis till vinnarna av Fototävlingen! Fina Bidrag! http://www.alltomwindows.se/windows-7/19-windows-7/1012986-vinnarna-i-windows-7-taevlingen.html Hade totalt missat detta, eftersom jag alltid startar inne på forumet och loggar in! Mvh Mats H Edited June 21, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 (edited) Samma här, surfar också direkt in i forumet. Tur det mesta (tror jag) på huvudsidan skrivs om i forumet också så man inte missar något viktigt. Grattis till vinnarna! Det var inte de jag hade som favoriter men dessa var också fina. Är föresten inte Dan Holtenborn's bidrag med lövet väldigt likt någon bakgrund som följt med Windows nån gång? Menar absolut inte att den är stulen, bara att det är ett kul sammanträffande. Men jag kan ha fel. Edited June 21, 2010 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Det var ett intressant test av tävling. Om det blir liknande tävlingar framöver så finns det en hel del att ändra tävlingsmässigt, detta går att utveckla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
showerguy Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 Tack och Grattis! Mm jag hoppar på flera tävlingar! Kanske t.o.m en film som handlar om speciella teman. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts